söndag 17 april 2011

Min söndag

Hej kära läsare=)
Här kommer lite bilder ifrån min söndag!

Stadig frukost är viktigt. Här fil o osötad Müsli
en bra start på dagen.

Sen efter en uppfriskande promenad med Candy så
stuntade jag i min förkylning och åkte ut till nabben.

Småländska kringlor och kaffe i solskenet värmde hjärtat

Fina omtänksamma Ingrid

Lord

Nelsson och Candy.
Så underbart att det gick bra att
ha alla tre hundar ute tillsammans nu sen dom kastrerade dom,
kan Candy följa med oftare dit igen så jag
slipper lämna henne ensam och så hon kan springa i deras
trädgård=)

Vårsolen tog bra vill jag lova.
Det här är efter några timmar i solen. Där jag satt med slutna
ögon och lyssnade till fågelsången och bara
njöt av att finnas till.
Är ännu rödare ikväll än då bilden togs i eftermiddags.
På gränsen till att jag brände mig. Blir att skaffa solkräm=)
Ozonlagret är tunnare i år så tänk på att smörja in er extra alla som
älskar att vistas i solen=)


Nu är det läggdags upp klockan fem imorgon. Jag hoppas jag är piggare då=)

Sov gott alla läsare.


Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: