måndag 4 april 2011

Natti natti, imorn blir det jobb

Nej nu har jag vikt ihop mina kockkläder och lagt i en kasse framför ytterdörren. Mina mackor är färdigbredda och ligger i kylen och jag har gjort mig iordning för sängen. Så nu ska jag gå och lägga mig o läsa en liten snabbis innan det är dags att försöka sova, för att gå upp klockan fem imorgon och gå till en arbetsplats. Känns spännande.

Fan fan fan..En sak som gör att jag har ont i magen bara. Men det kan inte ändra på någonting. Ett tillfälle kan inte jämföras med tusentals andra tillfällen. Jag tänker inte ge mig och jävlar anamma om hans baktanke är att hålla detta emot mig, för det vore ju förvånansvärt nog inte första gången men jag tänker inte ge mig. Vill bara att det ska sluta så jag slipper ha ont i magen.

Sov gott alla läsare=)
Sköt om er där ute!


Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: