torsdag 7 april 2011

Style Afton på Kronmunken

God Afton kära läsare!
Ja är ganska så ny hemkommen ifrån kronmunken. Där jag har varit på Style Afton med Ingrid precis som titeln på inlägget skvallrar om *ler* Jag har aldrig varit iväg på något sådant förut, men det var jättetrevligt. Det var intressanta produkter, allt ifrån Mary Kay till två olika återförsäljare av biologiska produkter, alltså bara produkter ifrån växtriket så varken skadliga för oss själva eller miljön, sen var det smycken och annat smått och gott. Dessutom var det trevliga utåtriktade värdar som stod och förklarade om just sina produkter.

Träffade framförallt en kvinna som var återförsäljare för Mary Kay som heter Carina. Vilken underbar kvinna. Vi stod och pratade en lång stund och hon ska ringa mig imorgon för att boka in en tid för lite makeup rådgivning. Hon skulle också berätta lite mer om hur det är att sälja för Mary kay=) Kul=)

I en av montrarna med hudvårdsprodukter ifrån det biologiska märket MARJA ENTRICH. Fick man doppa in handen i en plastpåse med olika oljor sen fick man gå med den en stund därefter fick man handmassage, åh vad skönt=) Så nu har jag jättemjuka händer ikväll. Synd man inte har en man att smeka;)

Ja nej men helt klart en rolig kväll, det kan jag absolut tänka mig att göra igen. Modevisningen var intressant, sen gick man runt och minglade och drack cider och åt frukt. Tillslut var det då utlottning. Dom drog två vinster ifrån varje monter, med lottnummer ifrån entrebiljetten. Hade den personen med den biljetten lämnat lokalen, så fortsatte dom att dra tills det kom upp någon med det numret. ^^ Jag var den första ut att vinna så jag fick gå till montern där dom sålde MARJA ENTRICH produkter och så fick jag välja mellan en ansiktslyftning och en zonterapi. Tycker dock inte jag e så slapp i ansiktet än så jag valde en zonterapi behandling. Kul, kan mina fötter behöva och en sån behandling kostar ju ändå lite^^ Det var första gången som jag vinner något så i mitt liv via en dragning så, så det var roligt=)

Hoppas ni har haft en bra torsdagskväll också kära läsare.
Ta hand om er.




Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: