söndag 17 april 2011

Tacofisk

I lördags gjorde jag tacosfisk. Fick för mig att jag ville testa det!
Så tog torskfile och la i en ungssäker form. Sen blandade jag grädde med icas ekologiska tacosås, styrka medium. Så slog jag det över fisken.

Därefter mosade jag sönder nachochips med chilismak i en plastpåse och strödde det över fisken. Sen över med lagrad ost. Sen in i ugnen i 200 grader i 20-25 minuter.



Jag serverade med pressad potatis. *Smaskigt*


Den här rätten kan jag rekommendera för alla som gillar fisk och och tacosmak, man skulle nog kunna förstärka såsens smak med att antingen köpa den starka såsen och/eller strö över tacokrydda. Det är bara att prova sig fram, tog mediumsås för det var det dom hade ekologiskt!


Johnsson, over and out;)

1 kommentar:

Per sa...

Såg inte dumt ut ;-)