fredag 22 april 2011

Träffat Kalle=)

Hej Kära Läsare=)
I eftermiddags/kväll har jag äntligen fått den stora äran att träffa Kalle=) En vän jag haft över internet i iallafall tio år, ingen av oss minns längre hur vi först fick kontakt med varandra om det var när vi diskuterade politik någonstans=)
Iallafall så har han alltid funnits där över cyberspace och flummat och skrattat med mig, eller lyssnat på mina problem när jag velat lätta mitt hjärta. Jag tror knappt det är sant, att nu har jag suttit på en bänk i fulvik och en gammal brygga som var upptagen på land och faktiskt pratat och flummat med honom på riktigt. Åh det kändes så bra, jag var inte det minsta nervös, tyckte mest bara att det var roligt och spännande=)
Det var så roligt att promenera med honom där på örarevet, detta mysiga naturreservat. Vi gick och pratade om allt mellan himmel och jord och endel flummande blev det också^^ Nästa gång vi går där tillsammans ska vi se om vi inte kan ha med någon picknickkorg eller något att grilla, om vi nu kommer vara där tillsammans fler gånger men det hoppas jag ju^^

Så efter tio års pratande var det helt klart dags att träffas, jag är så glad att det verkligen blev av. Fanns en stund i morse då jag var orolig för att det inte skulle bli av. Hade det inte varit för att vi skulle grilla här hemma hos pappa, kanske Kalle och jag hade promenerat och pratat än=)

Glömde ju min kamera dock, men Kallle tog ett kort så jag ska se om jag kan be att få det också så kan jag se om jag får tillåtelse att lägga ut det här:P

Sköt om er kära läsare. Nu ska jag vara social med pappa och Inga-May^^

Kramar

Inga kommentarer: