fredag 6 maj 2011

Ångestfull men positiv

Hej kära läsare=)
Jag hoppas att ni har det bra därute, vart ni än är i landet. Jag har ont i nacken och det trevliga ångesttrycket över bröstet. Sitter ner men känner mig ändå andfådd det är trevligt.

Nej, men det spelar ingen roll. Jag känner på mig att det kommer att bli en bra dag. Var så härligt att drömma om mina pullor och sen i eftermiddag kommer min vän Kalle och han ska vara hos mig. Så lite nervöst, är det. Jag vet att jag inte har något att vara nervös för egentligen så bra som vi hade det sist. Bara det att det blir så personligt att ta hem någon. Men ska man verkligen lära känna varandra, måste det ju bli personligt. Åh här finns ju så många fina platser att promenera på=)

Så jag tror det är bra, för då kan vi lära känna varandra bättre så vår vänskap kan blomma^^

Hoppas ni får en underbar fredag alla läsare=)


Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: