söndag 29 maj 2011

En bra helg

God Afton kära läsare!
Ja det här har varit en bra helg tycker jag. Jag har träffat en del av de människor som jag saknat så mycket och fått ha roligt tillsammans med dessa och jag har även gjort mig nya bekantskaper och det är ju inte helt fel. Jag har festat med vänner, dansat, varit lycklig, lagt en livserfarenhet till i bagaget, hittat en blomma till jag vill plantera i min framtida trädgård, ätit god mat, pratat i telefon med goda vänner och systrar, myst med hunden, promenerat, legat vaken och tänkt, dammsugit, diskat, tvättat, planterat om blommor, skrattat med vänner framför engelsk standup komedi så att tårarna runnit, fått känna att jag duger och är älskad.
En jättebra helg med underbara människor=)

Hoppas ni har haft en bra helg fina läsare=)


Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: