tisdag 31 maj 2011

Flitig

Hej Kära Läsare!
Jag känner mig inte så pigg, har nått skit i kroppen igen, men hoppas jag hinner bekämpa det innan helgen då man ser fram emot att gå på cocktailparty. =)
Men jag begav mig ändå ut på köpingen en stund i det varma vädret och så var jag på algots och handlade lite. var behövligt att få hem lite mat iallfall=)

Sen svängde jag förbi bildelsbutiken och köpte mer slippapper. Så nu har jag slipat som en liten idiot och torkat av slipdammet med fuktig trasa. Sen har jag lagt på första lagret med färg. Vi får se hur det blir, jag är ju inget proffs på att måla men övning ger färdighet har jag hört=) Kul med lite projekt ju=)

Sen fick jag dammsuga bort allt slipdamm och nu ska jag snart ta hand om den torra tvätten och laga lite mat=)

Inga kommentarer: