torsdag 26 maj 2011

God Förmiddag=)

Ja ja, jag har varit lat med bloggandet jag vet. Förlåt mig så mycket. Men jag har haft fullt upp med annat. Jag hoppas att alla fina läsare inte har gett upp på mig och att ni har det bra där ute vart ni än befinner er=)

Jag är nere i en svacka nu usch, så mycket tankar och känslor och jag känner mig värdelös och undermåttlig som att ingenting jag gör räcker till för någon. Som att inget jag åstakommer, spelar någon roll. Min inre rastlöshet plågar mig, när jag är ensam vill jag vara omringad av folk bitvis och när jag är med folk, känner jag mig i vägen.

Men alla får vi våra svackor, det är så det är i livet och jag vet att det blir bättre, men inte alltid lätt att se det. Men jag har mina underbara fina roliga omtänksamma vänner och min familj, inte alla som har det så bra=)

Så sköt om er, så ska jag försöka komma igång med mitt skrivande igen=)



Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: