fredag 10 juni 2011

Frustration över Mugglare

Ja jag blir så jävla förbannad, frustrerad och irriterad. Nu har jag varit iväg och handlat på citygross i karlskrona och i närheten längs med vägen vet jag att det finns två cacher, men kunde jag ta dom!?!, nej och varför? Jo för alla jävla mugglare, klockan är för fan tio halv elva på förmiddagen borde inte folk vara på sina arbeten och inte hålla på o köra överallt just där jag vill leta efter cacher? Åh e dom arbetslösa eller påensionärer så ser dom väll för fan att det ösregnar ute då är det l bättre dom stannar hemma och tittar på film eller läser en bok eller vad fan som helst men inte hålla på o springa i vägen så jag inte kan plocka mina cacher som jag så gärna vill ha. Gaaaaah, vad frustrerad jag är just nu. Vill ju passa på o plocka på mig några nu när jag är i karlskrona och dom här är ju så nära just där mamma o Svenne bor. Får ge mig ut ikväll med ficklampan för att försöka ta dom två eller nått, bara det att i det här området ska man ju helst inte ge sig ut ensam på grund av att folk blir knivstuckna och våldtagna och shit i ett här, även på ljusa dan så i mörkret, nej inget trevligt område. Men jag ska ha dom, så det så!!!

Fick med mig ingredienserna hem så ska snart baka lite till mamma tänkte jag. Men väntar nog tills Svenne kommer hem=)



Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: