torsdag 2 juni 2011

Kvalitetstid med Jojo

Hej kära läsare!
Jojo ringde för vi hade pratat om o träffas idag, så helt plötsligt efter att ha tvättat två maskiner och pratat med Kalle i telefon i över en timme och skrattat så att tårarna sprutade och jag knappt såg något framför mig. Så bar det hastigt av till Moster o Janne på lite kaffe. Så plockade jag upp Jojo där och vi var i handelsträdgården och jag köpte med mig två olika sorters fikusar. Vill ha ännufler blommor, men en bra början till ett grönskande hem=)

Sen skulle vi köpa glass men kunde inte bestämma oss om vi ville ha mjukglass eller vanlig och jag e ju så jäkla velig av mig så det slutade med att vi åkte till algots och jag köpte med mig glass hem så vi fikade hemma hos mig.


Tilltugg med whiskeysmak*mums*

Choklad, vanilj o apelsin:P

Här har vi kalaset, med citrondricka till=)

Fina lilla Jojo<3


Åh både hon och jag har varit sugna på att bada ett tag så helt plötsligt bestämde vi oss, så vi åkte hem till jojo där vi båda bytte om sen drog vi till u-bryggan på oknö och badade och det var så jäkla skönt och mysigt. Sen hade hon saker att göra så jag skjutsade hem henne. Men en kort men jättemysig och rolig dag med Jojo=)


Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: