onsdag 8 juni 2011

Lite känslor som behövde komma ut

Solen skiner och sommarvärmen är här. Så nu tycker jag att du ska börja bete dig som en vuxen och någon gång faktiskt ta ansvar för vad du säger för jag orkar inte med det här. Jag har försökt att samtala med dig, men när jag kommer med argument som du vet att du inte kan argumentera emot så skriker du bara. Går till personangrepp och är elak Nej nu får du faktiskt ta och växa upp, man kan inte bete sig hur som helst och sen vägra stå för konsekvenserna! Man får vara medveten om att det finns följder på saker man gör. Jag ville inte ha det såhär, men jag kan inte se att det skulle gå att reparera det nu efter allt och efter så lång tid. Nej, du får helt enkelt förstå att du skulle gjort annorlunda ifrån början eller försökt lyssna när jag faktiskt försökte prata med dig istället för att bara köra över mig och komma med elakheter.
Så lämna mig ifred tack.



Gaaaah, behövde bara skriva av mig lite. Usch mår hemskt just nu, orkar inte det här för tillfället, hjärtrusning och illamående jag vill inte. Jag vill gå vidare med mig själv och mitt liv.

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: