lördag 2 juli 2011

Brevvän!?

Ja Kära Läsare, jag kan inte komma ihåg hur länge jag har gått och längtat nu efter att ha någon att brevväxla med. Det är så roligt och personligt att skriva brev och hur roligt är det inte att få annat är reklam och räkningar på posten!?

När jag var liten/yngre har jag brevväxlat med flera personer och jag saknar det biten. Men nu med lite tur kanske den längtan kan vara över. För jag har svarat på två annonser av människor som också längtar efter att brevväxla, varar den ena av dom lät väldigt intressant för hon har också en hund och ett stort intresse för att skriva. Så det vore ju superkul att skriva med henne.

Så håll tummarna för att någon av dom eller båda ska tycka att jag verkar intressant nog för att brevväxla med;)

För övrigt saknar jag alla mina brev från Cindy, Mange och Oskar, åh alla fina brev min storasyster skrev, men jag tror dom blev kvar nere i Henkes källare, fick nog inte med dom med allt annat. Ska ta o kolla på vinden någon dag och se om dom inte ligger gömda där någonstans annars är det inte mycket att göra åt.

Så håll tummarna nu då=))

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: