måndag 11 juli 2011

Första jobbdagen

Hej Kära Läsare!
Igår drog ju mitt jobb igång på allvar för sex veckor framöver. Åh det var roligt att jobba igår, för allt gick så himla bra. Trots att lärarna glömde nämna ett allergibarn på sin avdelning och trots att det kom en vegetarian som jag inte vetat om så improviserade jag ihop så att allt löste sig=)




När jag kom hem var jag hungrig
så slängde ihop lite morotsplättar/biffar
snabbt och supergott=)


Åh innanför dörren låg det här lilla brevet och väntade på mig
det var så jag bubblade av lycka=)
Färglad och fin baksida=)


Ja igår var helt enkelt bara en toppendag.

Johnsson, Over and out;)



1 kommentar:

Kamilla sa...

Hihi! :D Jag hittade både din facbook och din blogg. Kul att du uppskattade brevet. Fick ditt idag, ska svara så har du det nästa vecka. ^^ Kram <3