torsdag 14 juli 2011

Hissade segel

God Kväll Kära Läsare;)

Jag är så himla glad ikväll, det gick över förvänta och jag lyckades inte bara hålla skeppet flytande. Jag hissade segel också. Åh jag som var så orolig för att det inte skulle bli bra eller att dom inte skulle gilla det. Men jag fick jätte mycket beröm för min köttfärssoppa som jag bara slängde ihop med lite vad som fanns tillgängligt=) Hurray^^

En av lärarna sa "Din soppa gjorde succe. Ungarna har tagit om två-tre gånger!" Yay lyckliga mig, Damn im good;) Skitskönt när man får lösa de problem som uppstår=)

Nu ska jag somna i lugn och ro. Imorgon får barnen ris, kyckling och currysås. En baggis så det känns bara roligt=)

Sov gott därute och var snälla mot John Blund.

Johnsson, Over and out;)

1 kommentar:

PenguinEye sa...

Parden e bäst ;)