onsdag 6 juli 2011

Jag har postat ett brev=)

Hej Kära Läsare!
Jag har tyvärr inte hunnit blogga så mycket än idag. Jag har haft en del att göra utanför skärmen, irl så att säga;)

Först i morse vaknade jag till och sen satte jag mig och började skriva ihop ett brev till en tjej som heter Kamilla. Jag har ju velat ha en brevvän ett tag nu och så svarade jag på en annons utav den här tjejen och så har vi mailat varandra lite för att "känna" på varandra om vi tror vi skulle passa att brevväxla. Bara det att vi har upptäckt att vi är lika på många saker och har mycket gemensamma intressen och jag blir glad redan varje gång jag ser att jag har fått mail av henne. Vad ska jag då inte bli när jag får brev=)
Men nu igår då så gav hon mig sin adress så idag skrev jag ihop ett brev och la på lådan. Jag hoppas att hon gillar det=)
Jag är så förväntansfull och nyfiken, wiiiee

Det roliga var att nu när jag verkligen fått den här tjejens adress och mailat med henne och kommit lite närmre varandra. Då får jag svar på den första annonsen jag svarade på. Utav en tjej som också har hund och gillar och skriva. Hon berättade i mailet att deras internet var nere och att det var därför som hon inte svarat tidigare, medan jag som trodde att hon hade fått ett intressantare napp. Så nu kanske jag får två tjejer att brevväxla med då. Jag fick hennes adress så ska skriva ihop ett brev till henne i veckan med. Wiiie=)

Ja sen har jag varit ute med Candy och jag har svarat på mail och chattat och dammsugit och diskat och plockat en massa=)
Nu ska jag snart in i duschen innan det är dags att gå och handla lite=)


Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: