fredag 8 juli 2011

Min fredag

Hej Kära Läsare!
Här kommer lite bilder ifrån igår. Var smart nog att använda min mobilkamera=)
Igår var en underbar fredag. Det började med att pappa och jag smsade lite på morgonen.
Sen en timme senare ringde han och frågade om jag var hemma och om han kunde ta en omväg och titta in för han skulle ändå in till kalmar.

Familjär som man är och älskar sina föräldrar blev jag överlycklig. Wiiie, vem blir inte det av att ha världens finaste pappa på besök=)


Så vi drack kaffe i mitt senaste second handfynd
blåvita kinesiska kaffekopper. Så söta=)
Åh vi pratade och pappa hjälpte mig med
lite praktiska saker=)

Sen ville vi ha lunch, så vi satte oss i pappas Mx5a=)

Fin, åh så go att köra=)

Här är min fina underbara pappa, blev så nöjd med den här bilden
ni ska se när man zomar in hans ansikte på mobilen,
precis så glad och fin som pappa ska se ut<3

Det blev dagens på Spel Cafeét
som var köttfärslimpa. Pappa var gullig och bjöd.

MM så gott.

Sen var jag ute hos Ingrid och Alf i nabben en sväng och mös och pratade lite strunt och var allmänt glad och flummig.

Därefter bar det av till Jojo och P för att fredagsmysa lite framför sn=)





Fina Jojo

P Meister

Jag råkade komma när de gjorde mat, så fick smaka Dannes pasta
special med 3 sorters ost och bacon. För mig som är galen i ost,
kan det inte bli annat än glädjejubel.
Bilden ser kanske lite tråkig ut
men tro mig det var hur gott som helst
med parmesan också*mums*


Det var min fredag. Helt underbar=)


Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: