måndag 4 juli 2011

Mot Broakulla

Howdy kära Läsare;)
Jag var segare än en seg råtta när jag vaknade tidigare i morse, men nu efter lite frukost bestående av fil och müsli och en massa HIM musik så börjar jag vakna till=)

Jag känner mig glad, förväntansfull och sprallig idag. Ska iväg på en dags utflykt med Ingrid och eventuellt Alf om inte han var tvungen att rycka in och sälja jordgubbar. Så vi tänkte besöka Broakulla så Ingrid ska visa mig där hon är född och uppvuxen innan hon som nittonåring begav sig till storstan för att bli mer anonym och slippa sina plågoandar.

Det är alltid rolig att hitta på saker med fina underbara vänner och nu ska vi dessutom till en plats jag aldrig har besökt vilket som gör det hela jättespännande=)

Hoppas ni läsare får en underbar dag.

Massa kramar

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: