lördag 2 juli 2011

saturday night

God kväll kära läsare!
Jag skulle lagt mig för tre timmar sen, men då ringde Jojo och frågade om jag inte ville följa med dom hem en stund och först tackade jag nej, men sen ångrade jag mig snabbt när vi lagt på. Ingen höjdare och sitta själv med en massa tankar så Jojo, P o Hubbe kom i audin och plockade upp mig så följde jag med dom hem och var social en stund. Mycket trevligare avslut på lördagskvällen. Pullan kom förbi och kramades lite och pratade med så det var mysigt.

Fick en liten ångestattack bara så Jojo som hörde att jag började andas konstigt gick och kramade mig så höll hon om mig tills attacken gick över och de värsta skakningarna lagt sig.

Sen följdes Pullan och jag ner i trappen o kramades hejdå.
Fina underbara vänner.

Därefter vandrade jag hemåt i den skumma natten med en varm sommarbris som fick min klädnad att dansa efter mig där jag gick. Mysig promenad. Men fortfarande alldelles för kvavt ute. Behöver en åskurladdning=)

God natt kära läsare!

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: