onsdag 6 juli 2011

Usch

Usch blä kvällen blev värre än en dagen, inte roligt när det ska bli en massa bråk. När det ska blåsa upp till orkan, över något som egentligen inte är en orkan.
Jag har mått dåligt ett bra tag nu och att bli kallad bedragerska och lögnerska på det var det sista jag behövde =(

Jag visste inte att det kunde bli sånna problem bara för att man tycker att en person är rolig att chatta med.

Jag har ju haft vänner av olika kön så länge jag kan minnas, jag är inte en sån tjej som bara kan umgås med väninnor utan jag kan umgås med killar utan att vilja vara mer än kompis!
Sen visst kan jag erkänna att jag har en flörtig attityd ibland, men det är bara sån jag är, därav inte sagt att jag menar något allvarligt med det. Jag skulle aldrig vara otrogen, eller ta en kille ifrån en vän, för jag vet hur mycket det sårar.
Då jag själv har en liknande erfarenhet i bagaget:(

Vad man än gör så tycks det bli fel! :'(


Johnsson, Over and out=(

Inga kommentarer: