söndag 29 januari 2012

Don't give up!

Hej Kära Läsare!
Usch, jag känner mig så grymt besviken på mig själv just nu. Att jag har svikit mig själv så mycket och kommit längre ifrån mitt mål igen. Så som jag kämpat. Men ja nu är det som det är, jag har varit känslomässigt ur gängorna av olika anledningar denna månaden. Men jag har fått insikt om flera av dessa saker och jobbat med mig själv. Så jag vet att det kunde ha varit mycket värre ändå. Känner mig trots min besvikelse positivt inställd med en tro på att framtiden ska bli bra och att vi alla lyckas med det vi företar oss.
Vi får alla våra svackor det är bara mänskligt. Det viktiga är att ta sig ur dessa svackor, att komma igen och inte ge upp.

Så till mig själv som haft det lite motigt just nu och till alla andra som kämpar med jobbiga känslor eller diverse motgångar i livet. Tänkte jag nu dela med mig av en låt av Gregorian så att vi kan hämta ny kraft och kämpa vidare. Enjoy!



Johnsson, Over and out;)

Inga kommentarer: