tisdag 3 januari 2012

Du får tycka om mig!

Hej Kära Läsare!
Jag har tagit en lång varm dusch i hopp om att jag skulle känna mig mer mänsklig igen. För varma duschar eller långa bad kan göra underverk. Åh lite fungerade det faktiskt! Vet inte men jag blev känslosam igår och känner mig inte riktigt pepp. Men det är bara att kämpa på så kommer säkert den positiva energin tillbaka. Ge upp är inte att tänka på!

Jag har aldrig varit och kommer aldrig bli, ett mattesnille. Jag är inte en kvinna som hade toppbetyg i alla ämnen och hur mycket jag än tränar kommer jag aldrig att kunna se ut som en utvikningsmodell ur magazinet slitz! Min förhoppning är ändå att det ska finnas någon därute som gillar mig för mina kvaliteter, just det jag är bra på och inte klandrar mig för mina svagheter. Jag måste få tro att jag duger som jag är och att det finns män därute som tycker att jag ser bra ut som jag gör.

Så efter ett bra träningspass och en lång varm dusch peppar jag dagen med denna låten.

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: