onsdag 11 januari 2012

födelsedagsfikat jag bjöd på!

Hej Kära Läsare!
Här kommer bilderna på vad jag bjöd mina vänner på, på kalaset i söndags. Lite sent men bättre sent än aldrig;) Inga konstigheter egentligen och inte det proffsigaste. Men hemmagjort och med en hel massa kärlek;)

Kokosmuffins och äppelsnurror med smak av
citron o kanel(första bullarna jag gjort på egen hand)

Inte ens sju sorter, illa alltså;)
Men chokladdrömmar med blodapelsinsmak, vaniljdrömmar, mandelkakor,
hallongrottor och napoleonhattar;)

Åh på det min chokladmoussetårta på mandelbotten med
apelsinsmak.(Här fortfarande lite fryst) Apelsin är ju i säsong nu
så det gäller det att ta vara på!

Jag hade ett underbart kalas med mina fina vänner och jag blev ordentligt uppvaktad med fina presenter trots att jag inte fyllde jämt! ^^ Med så fina ljus o ljushållare har jag många mysstunder att se fram emot;)

Vänsterjustera
Johnsson, Over and out;)

Inga kommentarer: