lördag 28 januari 2012

Yaahooo äntligen!

God Förmiddag Kära Bloggläsare!
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så hoppades jag på att min älskade storasyster Lullen skulle höra av sig med positiva nyheter. Detta har också slagit in! På måndag kommer min älskade fantastiska lilla Lullen till mig. <3 Jag började nästan gråta av glädje när hon ringde och berättade det. Det är så länge nu som vi har pratat om att ses men hela tiden har någonting kommit emellan. Men nu kommer det äntligen att bli av, det är knappt jag vågar tro att det är sant.

Jag har så mycket jag skulle vilja göra med henne. Så mycket att ta igen. Men jag tror det är viktigt att inte planera för mycket utan ta det som det kommer och bara umgås och ha det mys. Jag vet att vad vi än gör, så blir det fantstiskt så länge vi gör det tillsammans.


Här kommer lite bilder på denna fantastiska kvinna. Jag har stulit dem alla ifrån hennes facebook. Så hon får stämma mig om hon misstycker;)








Johnsson, Over and out;)

Inga kommentarer: