lördag 28 januari 2012

En förmiddag i all stillsamhet

Hello Again Dear Readers! ;)


Dagens look blev med två toffsar, guldglittrig ögonskugga
och ett litet smile, kanske den barnslinga nörden?^^



Katastrofalt nog läste jag ut den sista olästa boken jag hade hemma
med en utav mina absolut favoritförfattare på lite mindre än ett dygn. Så jag tog en promenad till bokaffären och köpte de två han hade kvar som jag inte läst. Så nu har jag något att se fram emot:)

Vilken ska man börja med!?!?

Lördagsmellis blev en stor mugg värmande svart te

Åh det obligatoriska äpplet med lite blandade nötter*yummie* =)



En lugn men bra lördagsförmiddag så här långt på min front=)
Tänk om man skulle spexa till denna lördag genom att träffa en främling, det vore lite skojj. Eller massa vännemys hade inte heller varit fel <3


JOHNSSON, OVER AND OUT;)

Inga kommentarer: