söndag 22 januari 2012

Lägesuppdatering!

Hej Kära Bloggläsare!
Förlåt den vidrigt dåliga uppdateringen men jag har haft fullt upp denna veckan. Mellan långpromenader, jobb, träning och fler långpromenader och somna på soffan framför tv:n av utmattning så har det inte funnits så mycket tid över till bloggandet!

Det har varit roligt att jobba i veckan och jag har fått utmana mig själv genom att göra maträtter som jag aldrig har lagat till så många förut. Som köttfärslimpa till åttio personer. Helstekt kotlettrad och andra godsaker. Åh som vanligt har jag fått beröm, som har fått mig att känna mig betydelsefull och viktig och som värmt mitt hjärta.

Åh jag har verkligen behövt det. För jag har tampats med omotivation, oinspiration och en hel drös med värdelöshetskänslor och andra desstruktiva känslor denna veckan. Det har inte varit någon rolig vecka alls.

Det var först igår som jag tog mig tid och råd att gå och simma och bada bubbelpool och basta, som jag kände att den positiva energin började återkomma och jag började känna mig hoppfull igen!

Men man har sina svackor. Det viktiga är att inte ge upp. Åh jag är stolt att jag har lagat god mat. Jag är stolt över att jag genomförde alla gympass trots att det kändes som en pina vissa dagar och jag var slut i kroppen redan efter uppvärmningen. För alla pass behöver inte vara 100%. Den viktigaste träningen är ju den som blir av!

Så nu vet ni att jag lever iallafall.

Så kämpa på därute alla ni som känner er nere i en svacka. Förr eller senare vänder det!

Johnsson, Over and out;)

Inga kommentarer: