onsdag 11 januari 2012

Reflektioner, över en kopp kaffe

"Sluta bry dig om vad andra tycker, sålänge man gör det bästa med vad man har."

Det här skrev en väldigt fin människa till mig idag när vi chattade tidigare i morse.. Åh egentligen så vet jag redan det. Jag vet att vi alla duger som vi är. Åh att vi ska vara oss själva och jobba med oss själva för vår egen skull. För att det kommer alltid att finnas folk som dömer en och tycker saker oavsett hur man ser ut eller vad man gör. Men ibland tappar jag fokus och då behöver jag lite pepptalk och behöver påminnas lite om sådana saker, även att de är så uppenbara!


Så nu tycker jag att vi alla ska reflektera över (och ta till oss av) dessa ord, som jag har som min msnstatus. I Am Who I Am Your Aprroval Isn't Needed! Vi är fantastiska som vi är! Är det något med sig själv man känner att man vill förbättra eller förändra, så ska man göra det för sin egen skull och för att det är ens egen vilja och inte för att man vill behöva känna att man ska duga för någon annan. Vi ska alla få känna att vi duger som vi är. Sen finns det alltid saker att lära om livet och händelser att lära sig utav. Men det är det som är så fantastiskt att man hela tiden utvecklas. Att man kan vara öppen för att lära känna sig själv och förbättra sitt välmående! =)

Ha en underbar onsdag underbara människor!

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: