lördag 14 januari 2012

Sounds like a plan to me!

God Morgon Kära Läsare!
Havregrynsgröten är avklarad. Det var inte så svårt att få ner den efter att ha tillbringat en och en halv timme på gymmet. Så nu sitter jag i stillhet i mörkret men en stor mugg varmt te i högsta hugg. Totalt avslappnad i hela kroppen. Helt underbart. Jag lyssnar på musik och tänker.

Tänker på lite projekt jag håller på att skriva på. Åh surfar runt och tänker på lite saker jag skulle vilja göra under året.

Som att prova vandra en sträcka/fjällvandring. Det vore jättehäftigt att få prova fjällvandra. Eller få med sig tvillingsyrran på att paddla kanot. Det var evigheter sen jag paddlade kanot. =D Det vore helt fantastiskt att få med sig syrran och hyra en kanot och paddla en sträcka på några dagar. Kanske att man har med sig tält och övernattar eller paddlar på en sträcka med rastplatser med vindskydd. Som en riktig friluftsnörd^^ Kanske skulle man kunna få med sig fler vänner också och ge sig ut och så kunde man fiska och lite så också om man har med sig några som är bra på det=)

Ska prata med syrran och se om man kan få med henne på något av detta förutsatt att det finns ekonomiska möjligheter eftersom att ingen av oss har fast jobb för tillfället!

Sen finns ju suget efter att resa någonstans men just nu känns det lite avlägset men något av ovanstående skulle ju faktiskt kunna bli av. Fjällvandring kan bli dyrt men då kan man ju börja med att vandra en vanlig sträcka, bara fantasin sätter gränser.

Nä fortsätta på mitt te och se om jag kan skriva lite=)

Du, just du som läser detta. Är viktig, vacker och värdefull för den du är. Låt ingen få dig att tro något annat! ;-)

Ha en fin söndag.

Johnsson, Over and out;)

Inga kommentarer: