fredag 10 februari 2012

Jag lever och andas

Hej Kära Läsare!
Det var ett tag sen nu. Jag har haft fullt upp. Jag fick ju först besök av min underbara storasyster som några dagar senare åtföljdes av ett besök av min underbara tvillingsyster. Yaay så mysigt det har varit att få träffa dom och rå om dom lite!

Annars har jag tillbringat tid på långa sköna
promenader med min fina Candy och även ensam
när jag verkligen behövt vara ensam med mina tankar.



Rustat upp med lite pennor inför kommande
skrivprojekt. Skriver mycket just nu;)

Ja mestadels av min tid nu har gått åt till att dricka mitt zoegas intenzo och
så har jag skrivit på mitt senaste projekt.
Hoppas(håll tummarna) för att jag ska bli färdig med första utkastet av novellen nu
i helgen så att jag bara kan bearbeta och redigera sen.
Vore så skönt då det var längesen jag skrev novell.
Någon gång framöver måste jag ta mig tid att sätta mig och avsluta alla påbörjade
ofärdiga projekt.
Men har även hunnit med ett second hand besök.
Åh jag hittade denna lilla grodan till min samling.
Så charmig med sin runda bak och en simring till det ;-D
Självfallet kunde jag inte hålla mig borta ifrån bokhyllorna utan
fick med mig några hem att försvinna in i någon gång framöver.
Hitills har jag bara läst lite dikter ur diktboken jag köpte.
Igår vad jag på Algots en sväng och där har de alltid filmer de
rear ut. Eftersom jag inte har känt mig på topp den sista tiden
och kände att jag behövde något att försvinna iväg i under fredagskvällen
utökade jag min samling med tre Johnny Depp klassiker.
Han är ju inte bara slående vacker utan
helt magnifik på ett fascinerande sätt!
Han kan konsten att trollbinda mig med rollerna han gestaltar!
Och Tim Burtons filmer älskar jag!

Ja kära läsare. Det var lite ifrån mig. Jag lever alltså så ni behöver inte oroa er. Har nog bara behövt lite tid för mig själv just nu. De självdesstruktiva känslor som kommer och går inom mig just nu gör jag allt för att besegra, så snart är jag tillbaka på banan starkare än någonsin;)

Ha en underbar lördag. Det är ni värda!

Johnsson, Over and out;)

Inga kommentarer: