tisdag 14 februari 2012

Min prins!

God Kväll Kära Läsare!
Idag skämde jag bort mig lite genom att göra en pizza på lite rester jag hade,
så blev väldigt mycket kött på den och sen hade jag på lite bearnaisesås=)

Sen hittade jag den här söta saken på röda korset för en femma
så denna vän var bara tvungen att följa med mig hem.
Så charmig, sån karaktär.
Jag älskar att man ser att det verkligen är någon som suttit och gjort denna^^
Åh tänka sig att jag skulle hitta min prins just idag, på alla hjärtans dag^^
För en tia på hjulet fick denna fining följa med mig hem.
Han gillar att ligga och dagdrömma och grubbla
precis som jag.
Jag ser fram emot mycket tid till att ligga och tänka tillsammans med denna
med ett leende förhoppningsvis på mina läppar också.
Långa nattsamtal om allt och inget,
tidiga mornar med träning, promenader, gröt och starkt kaffe
besök av fina vänner
Mycket lycka helt enkelt=)
Qwääck;)


Ja jag är tokig och har väldigt livlig fantasi.
Men vem har sagt att jag har accepterat att ställa upp på deras norm ändå?
Jag vill vara mig själv, även om den personen är "lite" utflippad emellanåt x-D

Johnsson, Over and out;)

Inga kommentarer: