lördag 31 mars 2012

Myslördag med Earth Hour

God Kväll Kära Läsare.. eller ja är ju natt egentligen men men, här är jag iallafall. Jag har inte försvunnit. Så lätt blir ni inte av med mig. Jag har bara inte varit så motiverad till att blogga den sista tiden men här är jag nu.

Jag har haft en jättemysig lördag. Först tog jag långpromenad med Candy och surfade runt bland mina favoritbloggar och bara njöt av att finnas till. Sen gav jag mig iväg till finaste Jojo och Danne. Där kollade vi på lite supernatural. Sen hjälpte jag Jojo att klippa hennes toppar. Sen åt vi lite gott och "firade" eart hour genom att släcka ner all elektronik utom kyl o frys och sen satt vi och pratade i skenet utav ljusen. Mycket värdefullt. Precis vad jag behövde.

Nu ska jag ta min fina Candy och gå och lägga mig, så ska vi mysa lite innan vi båda somnar.

God Natt!

Johnsson, Over and out;)

Inga kommentarer: