söndag 9 september 2018

Så var det valdag igen!



Go kväll kära läsare!
Så var del valdag igen och självklart har vi varit och röstat! Och ja min sambo och jag är vänsterpartister, men oavsett vad man har för politisk åskådning så är det viktigt att man
tar tillfället att gå och rösta! Så jag hoppas att du som läser detta har varit iväg och gjort din plikt!
Men på grund utav det osäkra valresultatet idag, har jag haft en klump i magen och
känt mig nervös och lite ångestfylld, samtidigt ser jag fram emot att titta på valvakan senare.

Så jag tog min lilla familj och åkte ut i naturen för att busa och finna lite lugn i mig själv.
Naturen är så läkande och underbar och når in på djupet på något sätt.


Habibi Wajdi och Selma


Vår lilla äventyrare!

Älskade pälsdottern Disa.

GIRLPOWER!! (Kulan växer!!)














Så nu känns det lite bättre i hjärta och själ
och jag ska natta Selma och invänta valvakan.

Kärlek
Jessi J







Inga kommentarer: