söndag 2 september 2018

Älskade Oknö

Jag vaknade med bankande huvudvärk och yrsel idag och kände mig omotiverad och ångestfylld. Men jag busade med Selma och fyllde mig själv med massor av kärlek och unnade mig att sminka mig lite. Sen väckte jag sambon och vi åkte och hämtade spegeln jag köpte på facebook loppis i fredags. Bild på den kommer längre fram när den har kommit på plats och vi har införskaffat en byrå att ha under.
Sen köpte sambon fika och vi drog ut och njöt av solens ljus och bus med solstrålen Selma på vårt älskade oknö.

Vackra fantastiska oknö, det är så fint att ha förmånen att bo nära denna fantastiska plats och kunna åka hit och bara vara. Sakta men säkert börja naturen byta till höstskrud. Vackert!





















Hoppas att ni får en fin och kärleksfull söndag. Glöm inte bort att hinna vara lite i nuet
och att ge dig själv och människorna omkring dig kärlek.

Kärlek
<3 p="">Jessi J



Inga kommentarer: